reede, 10. jaanuar 2020

Meie Leho- 2019. aasta tegija!

Intervjuu Tori valla lehelt.
Are kooli õpilase Rubiku kuubiku huvi viis aasta sporditeo auhinnani
Spordiauhindade galal „Tähesära 2019" anti muuhulgas välja ka auhind sporditeole, mille olid aasta teoks hääletanud Pärnu Postimehe lugejad. Auhinna sai Are kooli 16-aastane õpilane Leho Hiienurm, kes suutis Rubiku kuubiku kokku panna kaheksa sekundiga.
Are kooli huvijuhi Karmen Leppoja sõnul on nende kooli Rubiku kuubiku „äss" Leho eeskujuks algklasside õpilastele, tubli spordipoiss ja osaleb ka õpilasesinduse töös. Koolis on teda pidevalt näha kuubikut lahendamas. Uurisime, mida ta ise sellest tunnustusest arvab.
Pälvisid väga kõrge tunnustuse. Kuidas sa selle uudise vastu võtsid ja kas sa teadsid, et see tunnustus tuleb?
Olin väga üllatunud ja õnnelik. Ma ei teadnud, et see tuleb. Kehalise õpetaja küll ütles mulle, aga ma ei uskunud. Ma ei arvanud, et mind valitakse, sest üks poiss on tegelikult minust kiirem kuubiku lahendaja.
Siiski, tubli saavutus! Kuidas sa sellise hobi juurde jõudsid ja kui kaua sellega tegelenud oled? Mis kõige rohkem meeldib selle juures?
Üks kord nägin isa sahtlis Rubiku kuubikut, hakkasin üritama lahendada, kuid ei saanud hakkama. Võtsin õpetuse ja hakkasin siis selle järgi proovima. Tekkis huvi pidevalt sellel alal paremaks saada. Sain endale uue kuubiku ja hakkasin aega võtma ja üritama kogu aeg eelmisest ajast paremaks saada.
Nüüdseks olen tegelenud umbes kolm aastat. Olen võtnud osa ka selle ala võistlustelt, kuid neid on Eestis suhteliselt vähe, aastas umbes kolm kuni neli võistlust. Olen saavutanud kolmanda ja neljanda koha, üldarvestuses olen kaheksas.
Kõige rohkem meeldib mulle arenemine, vaadates eelnevalt saavutatud lahendamise aegu, mõtlen selle peale, et alati on võimalus saada paremaks.
Millega sa veel vabal ajal tegeled?
Käin juba kaks aastat akrobaatikatrennis ja võistlustel, meeldib teha kõige rohkem saltosid, kavasid ma ei harjuta. Saavutasin ka just akrobaatikavõistlustel esimese koha. Mängin ka võrkpalli ja kuulun õpilasesindusse.

 Foto: Karmen

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar