Uurmistöö
toimus mitmeetapilisena. Kõigepealt tuli arutada kodustega, mida
huvitavat on uurija oma kätega meisterdanud või korraldanud, mille
tegemisest oleks tore ka teistele rääkida. See võis olla kas
vanast mingi uue tegemine, uue meisterdamine, ürituse korraldamine
vms. Oluline oli, et oskad sellest vaimustunult kirjutada ning on
olemas ka pildimaterjal.
Septembri
lõpuks oli vaja juba teada, mis on iga õpilase uurimustöö
teema.I trimestri lõpuks pidi iga õpilane esitama kirjalikult
mustandi ja aasta lõpuks käsikirjalise puhtandi.
Koostas
selle töö Triinu (kirjutas sissejuhatuse, tegi üldise kokkuvõtte
ja ülevaate).
22
st õpilasest võttis osa 18. Meie klassist Leho, Markus, Eliise, Triinu, Kaisa, Heinar, Endri, Rauno ja Aike.
Ülevaatest
selgus, et kõige rohkem tuli töid, kus taastati vanu esemeid või
materjalide taaskasutamisel loodi uus ese. Enamusel aitas õpilast
tema tegevuses vanem, teisel kohal oli õpetaja. Suuremal osal
asjadest on praktiline väärtus ja kasutuses igapäevaselt. Mitmelgi
juhul on esemetel emotsionaalne väärtus.
Uurimustööst
selgus, et õpilastel oli tehtu üle hea meel ning õppisid juurde
uusi töövõtteid.
Konkursi
tulemused selguvad septembrikuus.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar